Macpot levert IT diensten volgens het volgende model: Macpot Managed Services of Macpot Value Pack On-Demand. Voor beide modellen staat het vast dat onze kwaliteit en service bovenaan staan. Voor meer informatie over  Macpot Managed Service klik hier. Op deze pagina (hieronder) vind je meer informatie over het Macpot Value Pack On-Demand (strippenkaart).

Macpot Value Pack On-Demand

Op basis van jaren ervaring zien we dat we zeer veel onnodige werkoponthoud kunnen voorkomen door te monitoren en proactief te beheren. Daarom zien we dit als een voorwaarde om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen. Het Value Pack on demand geeft je de mogelijkheid om on demand twee jaar lang onze diensten te gebruiken voor slechts €500,-. en voorziet daarmee twee jaar lang in het beperken van werkoponthoud. Het Value Pack on demand geeft je 15 Value Points waarbij we standaard per jaar per werkplek 3 punten afboeken voor monitoring en beheer.

Wat krijg ik?
  • Macpot Monitoring & beheer

    24/7 Monitoring op de belangrijkste parameters van uw Mac computer

    3 punten per werkplek/per jaar

  • Hulp bij storingen (telefonisch)

    Heb je een probleem en kunnen we je telefonisch helpen?

    1 punt

  • Hulp bij installatie en storingen (op locatie)

    Is het probleem te groot of ingewikkeld om telefonisch opgelost te worden, dan komen we langs.

    3 punten

  • Hulp bij inrichting en migratie

    Heb je een nieuwe mac aangeschaft of stap je voor het eerst over op mac? Dan helpen we bij migratie.

    12 punten

  • Bescherming tegen dataverlies

    Backups, backups, backups. Intern of extern, zelf of via ons.

    2 punten per werkplek/per jaar

  • Voorwaarden: geen

    Het Macpot  Value pack kent geen voorwaarden. Je kunt ieder moment beginnen, door onze strippenkaart met 15 of meer punten aan te schaffen. De punten blijven 2 jaar geldig.

  • Prijs

    15 punten = €500,-
    33 punten = €1000,- (3 punten gratis)
    70 punten = €2000,- (10 punten gratis)

    Alle punten blijven 2 jaar geldig

Overzicht van mogelijke problemen en punten

Op basis van jaren ervaring zien we dat we zeer veel onnodige werkoponthoud kunnen voorkomen door te monitoren en pro-actief te beheren. Daarom zien we dit als een voorwaarde om onze klanten zo goed mogelijk te ondersteunen.

Het valuepack geeft je de mogelijkheid om on demand twee jaar lang onze diensten te gebruiken voor slechts €500,-. en voorziet tevens twee jaar lang in het beperken van werkoponthoud. Bij het valuepack koop je valuepoints waarbij we standaard per jaar 3 punten per werkplek afboeken voor monitoring en beheer.

Jaarlijks krijg je een overzicht van de punten die nog open staan. Let op: Geen geld retour voor punten die overblijven.

1 Punt

remote of telefonisch

3 Punten

Hulp bij installatie, (advies) inrichting en storing op locatie. Tevens bij een telefonische helpdeskvraag met spoed.

12 Punten

Hulp bij ons op kantoor of op locatie dat ingeland kan en moet worden. Grotere werkzaamheden en projecten.

Macpot helpt op afstand met het installeren van nieuwe software. Vaak kan dit zonder dat de gebruiker daarvoor  gestoord hoeft te worden.

Wij kunnen helpen bij het aanmaken van online accounts. Antwoord opvragen zoals: Welk mailadres gebruik ik het best hiervoor? Hoe zit het met 2 factor authenticatie? Moet ik dat op medewerker of op de organisatie registreren?

Wij kunnen je helpen om te laten zien waarom je Harddisk opeens vol zit.  Muziek? films? fotos? Of zit het in mail? Iets anders? Wij kunnen in de onzichtbare mappen van je Apple computer kijken en zien waar de meeste data zit.

Heeft je organisatie al een DEP nummer? Dan kun je nieuwe Macs direct kopen en op je eigen kantoor af laten leveren. Wij kunnen dan op afstand de hele machine installeren en configureren. Dit bespaart veel tijd ten opzicht van een traditionele installatie (normaal 3 of 12 punten) Heb je nog geen DEP nummer? Neem dan contact op en we zetten de aanvraag voor je in gang.

Macpot kan je helpen bij het indienen van een reparatie bij een Apple gecertificeerd reparatiebedrijf:

  • we melden de storing en reparatie voor je aan en geven de formulieren en technische omschrijving van je klachten door;
  • de hardware wordt opgehaald (excl. kosten voor verzending/koerier) mits in een originele of passende doos verpakt;
  • we volgen de reparatie via het portal en houden je op de hoogte,

Onder “spoed’ verstaan we een eerste reactietijd van 2-4 uur

Is je schijf vol en weet je niet waar je moet zoeken? Of durf je zelf niet goed aan je bestanden te zitten? Schakel ons dan in voor een snelle inventarisatie en uitvoering van het opruimprocess.

Ontdek je opeens dat je lokale bestanden niet meer synchroon lopen met de server? Of staat er een rood kruis in beeld? Laat Macpot dan uitzoeken wat er aan de hand is. Wij kunnen aan de hand van logbestanden uitzoeken wat de oorzaak van de sync problemen is en het voor je oplossen. Dit is echt detective werk en kost dus relatief veel tijd.

Macpot helpt op afstand met het installeren van nieuwe software. Vaak kan dit zonder dat de gebruiker daarvoor  gestoord hoeft te worden.

Macpot heeft ruime ervaring met het opzetten en onderhouden van VPN netwerken en Firewall’s. Hierdoor kunnen medewerkers van uit huis werken op de bedrijfsserver.

Macpot kan je helpen met de aanschaf en inrichting van een NAS (Network Attached Server). Alle instellingen worden door ons stapsgewijs doorgenomen en ingesteld naar eigen keuze. Gebruikers en groepen met bijbehorende rechten. Open of dicht voor de buitenwereld.  Data beveiliging en backup naar onze Synologybackup.amsterdam die wordt gehost in een veilig data centrum in Amsterdam